Kategorijos
Prekių krepšelis

Grąžinimo ir pristatymo informacija

Prekių pristatymas: 

- Prekių pristatymą vykdome per Omniva paštomatus. Siuntimo kaina Lietuvoje - 3 eur.

- Siuntimą į užsienį vykdome Lietuvos paštu. kaina priklauso nuo siuntos dydžio. 

- NEMOKAMAS atsiėmimo punktas vykdomas visose fizinėse parduotuvėse.

- Prekes pristatome per 1-5 darbo dienas nuo užsakymo.


Prekių grąžinimas: 

- Netikus prekei, vartotojas ją gali grąžinti per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos nutraukiant nuotoliniu būdu sudarytą sutartį.

- Per įstatyminį garantinį terminą (2 metus), išaiškėjus prekės trūkumams ir defektams ją dėvint – prekė gali būti grąžinama per 2 metu nuo įsigijimo dienos.

- Norint pasinaudoti teise atsisakyti nuotolinės sutarties prekė turi būti nedėvėta, originalioje pakuotėje, su gamyklinėmis etiketėmis.

- Prekes grąžinant siuntimo būdu, privalote išsiųsti tokiu pat siuntimu, kokiu ir gavote siuntą. (Pvz.: Omniva)

- Norint grąžinti prekes, turite atsispausdinti ir užpildyti laisva forma parašytą grąžinimo aktą, su visa pirkimo informacija.

- Jo neužpildžius ir nepateikus kartu su prekėmis - pinigai nebus grąžinami. 

- Už grąžintą prekę pinigus grąžiname į tą pačią sąskaitą iš kurios buvo atliktas užsakymo apmokėjimas.

- Pinigų grąžinimas bus vykdomas iki 14 dienų nuo tos dienos kada buvo gautas pranešimas apie pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymą

- Norint pasinaudoti teise atsisakyti nuotolinės sutarties, pirkėjui tenka tik tiesioginės prekių grąžinimo išlaidos.

- Vartotojui bus grąžinama visa jo sumokėta suma, įskaitant apmokėtas prekių pristatymo išlaidas.


Prekių keitimas:

- Užsisakius prekę mūsų internetinėje parduotuvėje ir jai netikus galite atlikti keitimą į bet kurią kitą mūsų prekę.

- Jei kita prekė viršija keičiamos prekės sumą - turite damokėti,  o jei norite keisti į kiek pigesnę prekę - mes patys grąžiname dalį sumos.

- Keičiama prekė turi būti nenešiota, lygiai taip pat tvarkingai supokuota.

- Atlikti keitimą galite siuntimo būdu arba užsukus į fizines Divo parduotuves.

Vartotojui nesutinkant su UAB „Basik“ pateiktu atsakymu į savo rašytinę pretenziją, vartotojas turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 852626751, interneto svetainė www.vvtat.lt, jos teritorinius padalinius apskrityse – vvtat.lt/index.php?470187665), ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/.

Šiame puslapyje yra naudojami slapukai. Naršydami toliau sutinkate su jų naudojimu.