APIE MUS   menu spacer   PARDUOTUVĖS   menu spacer   BRANDS   menu spacer   NAUJA KOLEKCIJA   menu spacer   KARJERA   menu spacer   KONTAKTAI

APIE MUS

UAB BASIK
 
UAB „Basik“ grožio pasaulyje gyvuoja jau nuo 1991 m. Nuo šių metų domimės naujausiomis avalynės ir aksesuarų mados tendencijomis. Dabartinių rezultatų pasiekėme pradėdami nuo mažos šeimos avalynės parduotuvės. Šiandien galime pasigirti parduotuvių tinklu, kurį sudaro 5 parduotuvės. Esame nedidelis tinklas, nes orientuojamės į aukštesnį nei vidutinį pirkėją, prekiaujame tik išskirtine avalyne, todėl natūralu, kad tokios avalynės neįmanoma pateikti masiškai.
 
Esame pasiryžę padėti kiekvienam, norinčiam atrodyti stilingai ir jaustis patogiai. Lankydami avalynės parodas Milane, Diuseldorfe, Maskvoje ir Madride neatsiliekame nuo naujausių mados ir stiliaus naujienų. Su partneriais užsienyje palaikome draugiškus santykius. Ilgametė patirtis leidžia įvykdyti net individualius užsakymus pagal sezoną, klientų poreikius, mados tendencijas. Mūsų tikslas – padėti išsirinkti iš „gražiausia, ką pateikia pasaulis“.
 
Šiuo metu UAB „Basik“ kolektyvą sudaro 30 darbuotojų, iš jų 20 profesionalių pardavėjų. Didelį dėmesį skiriame aukšto aptarnavimo lygio užtikrinimui, darbuotojai specialiai apmokomi bendrauti su klientais, nuolat atnaujinama informacija apie madą, odos išdirbimą, naujas gamybos medžiagas. Tai pat rūpinamės asmeniniais pardavimais, t.y. siekiame, kad kolektyvas parduotuvėse nesikeistų, kad klientai atpažintų įmonės atstovus ir palaikytų draugiškus santykius su darbuotojais. Tai leidžia suteikti klientui daugiau informacijos apie kolekcijas, mados tendencijas, nuolaidas ir pan. Dėl to įmonėje sukurta lanksti motyvavimo sistema.
 
DIVO
 
Divo parduotuvėse prekiaujama išskirtine avalyne ir aksesuarais. Pagrindinis dėmesys skiriamas proginei, aukštakulnei avalynei. Net kasdieninė mūsų asortimento avalynė gaminama iš kokybiškų bei prabangių medžiagų, yra papuošta Swarovski kristalais, vyrauja ryški, spalvota avalynė.
 
Užtikrindami taisyklingą bei malonų kolekcijų pateikimą, skiriame daug dėmesio parduotuvių interjerui ir dizainui.
 
Divo - tai parduotuvė, kuri prekiauja daugybės firmų apavu. Didžioji avalynės dalis yra pagaminta Italijoje. Atstovaujame tokius prekinius ženklus kaip: NANDO MUZI, LUI JO, LUCA MODA, ROCCO BAROCCO, KRIZIA, VALENTINO, BYBLOS, LAURA BIAGIOTTI, CHRISTINA LUCCI, BLUZI, STRATEGIA, GAUDI, FABI, LORIBLU, NILA &NILA ir kita.
 
Taip pat mūsų tinkle galima rasti ispanų avalynės: PACO GIL, BALTORINI.
 
Kadangi didesnė dalis mūsų parduotuvių yra prekybos centruose, siekdami užtikrinti kasdieninę prekybą ir geras apyvartas, neapsieiname ir be masinės gamybos avalynės, tai reiškia, kad 20 % asortimento sudaro avalynė, pagaminta Kinijoje, kurios prekiniai ženklai yra GLOSSI, MARCUZZI, MEDEA, LUIS DAVID, BAROCCO, BASILIA, MELANES. Dirbame tik su firmine, aukštos kokybės fabrikinės gamybos avalyne, pagaminta eksportui į Europos šalis.
 
Nepriklausomai nuo gamintojo, prekiaujame tik brangia ir prabangia avalyne. Visi mūsų tiekėjai pristato savo kolekcijas pasaulinėje avalynės parodoje Milane „MICAM SHOE EVENT“ (www.micamonline.com).
 
Informaciją apie avalynės firmas galima pamatyti: www.nila-nila.com, www.strategiajfk.it, www.meriade.it, www.lucamode.it, www.byblos.it, www.nandomuzi.it, www.fabishoes.it, www.laurabiagiotti.it, Ovye scarpe kataloge www.revolved.it ir kt.
 
Profesionalumas, ilgametė patirtis bei puikios avalynės rinkos žinios leidžia atnaujinti Divo parduotuvių asortimentą 3 kartus į sezoną, t.y. 6 kartus į metus. To nedaro nei vienas avalynės tiekėjas Lietuvoje (konkurentai dažniausiai kolekcijas atnaujina 3-4 kartus į metus). DIVO tinklui tai suteikia didelį pranašumą, greitą srauto pardavimą, lengvą prisitaikymą prie bet kokios rinkos, greitą informacijos gavimą apie klientų poreikius bei norus.

Kadangi dirbame su žinomais visame pasaulyje tiekėjais, nėra sudėtinga sudaryti kasmetines marketingo programas, patys gamintojai nuolat reklamuojasi žinomiausiuose pasaulyje mados žurnaluose COSMOPOLITAN, OFFICEL, BAZAR. Prekiniuss ženklus nuolat galima matyti tarptautiniuose oro uostose ir kt. vietose. Savo ruožtu UAB „Basik“ skiria nemažai lėšų būtent Divo, kaip prekinio ženklo, populiarinimui: stendai autostradose, reklama moterų žurnaluose, internete ir t.t.

DIVO parduotuvės klientas yra moteris nuo 20 iki 50 metų, turinti vidutines ir auksčiau nei vidutines pajamas, kuri yra šiuolaikiška, madinga, stilinga. Kaip jau buvo minėta, net kasdieninė avalynė, kuria prekiaujame, yra išskirtinio dizaino. Kalbant apie kliento amžių, galima teigti, kad per paskutinius metus amžiaus grupė pakilo virš 50 metų, nes pasikeitus gyvenimo sąlygoms ir verslo ritmui tokios moterys taip pat nori atrodyti išskirtinai. Be to, nemažą mūsų nuolatinių klientų dalį sudaro klientės iš Baltarusijos ir Rusijos, o jų skonis itin skiriasi nuo europinio. Didelę parduotuvių asortimento dalį sudaro proginė avalynė, šioje srityje mus galima vadinti Lietuvos rinkos lyderiais. Kasmet pateikiame papildomas kolekcijas Naujiems metams, vestuvėms bei kitoms progoms.
 
 
Žiūrėti mus FACEBOOK / YOUTUBE
Visos teisės saugomos. Svetainės dizainas Amburia Branding